השכרת רכבי שטח 4x4 רכב מדברי

רכבי השטח שלנו עם הילוך כוח, גחון ממוגן מלא, וו גרירה, צמיגי 50-50 (כביש שטח) אשר נועדו לתת חווית נהיגה ושהייה בשטח במבט למקצוענות . לבעלי רישיון ב'. עכשיו ניתנים להשכרה.
חווית הנהיגה בשטח נותנת לנו את האפשרות להגיע למקומות אשר ברכב רגיל  קשה/ בלתי אפשרי להגיע אליהם.
מטרת הנסיעה ברכב השטח היא לא ״לקרוע״ את הרכב כאילו עושים אנו את ראלי דאקר באפריקה, לבדיקת נקודת שבירה.
אנו רוצים לחוות את הנסיעה בשטח כחוויה נעימה פותחת מרחבים ומגלה מקומות נעלמים.
לכן גם צרפנו לרכבי השטח שלנו, 2 אפשרויות ליכולת לינה בשטח בבטחה ובנעימות.
אוהל גג משפחתי . 2 מבוגרים ו-2 ילדים.
או קמפר גלדיאטור – יחידת שינה המונחת על גבי רכב השטח  כולל  שירותים, מקלחת ומטבח מאובזר. אפשרות שינה ל 2-5 נפשות.

מינימום 2 ימי השכרה/שימוש.

בדגמי DAKAR

בלימה אוטונומית של הרכב במצב חירום
מערכת הכוללת מצלמה ורדאר לייזר, המזהה כלי רכב והולכי רגל ואף בולמת את הרכב במצבי חירום.

מערכת התרעה על סטייה מנתיב
מערכת המתריעה מפני סטייה מנתיב הנסיעה באמצעות התרעה קולית וויזואלית בלוח המחוונים.

מערכת למניעת האצה פתאומית לא רצויה
מערכת העושה שימוש ב-8 חיישנים, 4 קדמיים ו-4 אחוריים, אשר מסייעת למנוע התנגשות בעצם זר בתחילת נסיעה.

המערכות הנ"ל הינן מערכות עזר הפועלות בתנאים ומגבלות שונות ואינן באות במקום כללי נהיגה זהירים כדין.

מנוע טורבו דיזל 2.2 ל'
עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, כדי להציע ביצועים מעולים, תוך צמצום עלויות התפעול.
המנוע מצויד במגדש טורבו בגיאומטריה משתנה, בהזרקת סולר בלחץ גבוה במסילה משותפת ובמצנן ביניים 40.8 קג"מ ובעל הספק מירבי של 150 כ״ס תוך הפחתה של פליטת המזהמים באמצעות שימוש במערכת אוריאה מתקדמת.

תיבות הילוכים מתקדמות
מנוע הטרייטון משודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה עם תפעול חלק
ונטול מאמץ. התיבה האוטומטית ניתנת לתפעול על ידי מנופים* הצמודים לגלגל ההגה, לטובת שליטה,נוחות ובטיחות.

מצבי ההנעה השונים:

2H – הנעה אחורית לנסיעה בכביש ולהפחתת צריכת דלק.

4H – הנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה המשמש לכביש חלק ליציבות ובטיחות מרביים.

4HLC – הנעה כפולה לנסיעה בשטח ודיפרנציאל מרכזי נעול.

4LLC – הנעה כפולה בהילוך כוח עם דיפרנציאל מרכזי נעול לנסיעה בשטח טכני קשה הדורש כוח רב.

נעילת דפרנציאל אחורי*
בנהיגה בשטח קשה ניתן לנעול את
,4×4הדיפרנציאל האחורי בכל דגמי ה-
בכדי לצלוח קטעי שטח טכניים
מאתגרים במיוחד.

בקרת ירידה במדרון**
מערכת הבולמת באופן אוטומטי על מנת לשמור על המהירות
הנוכחית בעת ירידה במדרון, כך שניתן להתרכז בהיגוי ובתנאי
השטח תוך בטיחות מקסימלית וללא צורך בהפעלת הבלמים.
טווח המהירות הינו בין 2 קמ״ש – 20 קמ״ש

בקרת יציבות לשטח**
:בחירה בין 4 מצבים לנסיעה בשטח
חצץ, בוץ/ שלג, חול או אבנים.
המערכת משפרת את האחיזה באמצעות שליטה במנוע,
תיבת ההילוכים והבלמים בהתאם לתנאי השטח.

דילוג לתוכן